Preguntas frecuentes

Como podo crear unha conta?

Para crear unha conta tan só tes que acceder ao formulario de rexistro e enchelo cos datos que se necesitan. Lembra que é importante definir a túa dirección para poder recibir pedidos colaborativos.

Como podo participar como comerciante?

Se tes un comercio e queres publicalo no portal, poñemos á túa disposición unha solicitude que podes enviar coa información básica do teu comercio. Esta solicitude será revisada polo equipo da plataforma, que poderá aceptala ou rexeitala. Recibirás unha notificación ao momento de que a túa solicitude acéptese. Desde ese mesmo momento, terás un novo apartado no teu perfil onde poderás seleccionar o comercio e realizar distintas accións. Lembra editar toda a información posible do teu comercio para que os visitantes poidan coñecer máis detalles do mesmo, como horario, redes sociais, localización ou tipo de comercio, entre outros.

Podo ter máis dun comercio no portal?

Podes ter varios comercios ligados á túa conta sen ningún tipo de problema. Cando inicies sesión, na túa área privada poderás seleccionar o comercio co que queiras realizar calquera tipo de acción.

Como podo iniciar un pedido como comerciante?

O envío de pedidos realízao sempre un comerciante. Para iniciar un pedido, entra co teu usuario e asegúrache que tes o teu comercio seleccionado na túa área privada. Despois, accede a Seguimento de pedidos, onde poderás consultar os pedidos que fixeches e iniciar un novo. Tras elixir realizar un novo pedido terás que decidir o tipo de pedido e encher un breve formulario para definir o cliente, indicacións para voluntario etc. Lembra que a posibilidade de realizar un pedido depende do concello ao que pertenza o teu comercio. Na seguinte páxina tes máis información sobre cada tipo de envío e os concellos que engloba.

Como podo participar como voluntario?

Os pedidos colaborativos son un tipo de pedido onde unha persoa colaboradora leva o pedido ao domicilio do cliente. Tanto para participar como voluntario ou como cliente deste tipo de pedidos, ponche en contacto con Servizos Sociais do teu concello.

Como podo facer un pedido como cliente?

Todo o proceso de envío de pedidos iníciao o comerciante. Como cliente, tan só tes que indicar cando esteas a facer a compra que queres que o pedido déixese nunha marcadora intelixente e o comerciante realizará o resto de accións.

Podo facer seguimento dos pedidos?

Sen problemas! Desde o momento en que o comerciante inicia un pedido para ti, estarás ao tanto de todas as novidades do mesmo desde a app, correo electrónico e sms. Nas túas preferencias poderás seleccionar as notificacións que desexes.

Que son as marcadoras intelixentes?

As marcadoras intelixentes son uns armarios con fechadura dixital que a Deputación de Pontevedra pon ao dispor dos comercios e clientes que participen nas iniciativas Commerce inside e Dá túa man. Con estes despachos de billetes un comerciante pode depositar de forma segura a túa compra para que máis tarde poidas recollela. Os códigos de apertura son únicos e só o poderás ver ti mesmo. Terás ata 24h para recoller o pedido despois de que o comerciante deposíteo.

 

Canto tempo teño para recoller un pedido dunha marcadora?

Desde que o comerciante deposita o pedido nunha marcadora intelixente, recibirás unha notificación co aviso e terás 24h para recoller o pedido.

Que son os puntos wifi?

Contamos con distintos puntos relacionados por toda a provincia para mellorar a conectividade tanto para comerciantes como para clientes, ademais de facilitar a comunicación entre o visitante e os comercios da zona incrementando o

comercio en liña de proximidade. Visita a nosa páxina para coñecer a localización de cada punto.